2011 - Reisverslag uit Medicine Lodge, Verenigde Staten van mariloubinkhorst - WaarBenJij.nu 2011 - Reisverslag uit Medicine Lodge, Verenigde Staten van mariloubinkhorst - WaarBenJij.nu

2011

Door: mariloubinkhorst

Blijf op de hoogte en volg

22 Januari 2011 | Verenigde Staten, Medicine Lodge

Sorry dat het weer ff duurde maar hier is weer even een update van mijn leventje hier :)
En nog een gelukkig nieuwjaar allemaal :D! beetje laat maar beter laat dan nooit!


volgens mij was mn laatste berichtje zelfs nog voor kerst:P..

Kerst was hier helemaal gezellig! eert op kerstavond natuurlijk eventjes naar de kerk en kerstliedje zingen (sommige zong ik gewoon lekker hard in het Nederlands, klonk ongeveer t zelfde:)) en daarna heerlijk eten. volgende dat was het kerstdag, (ze hebben hier trouwens maar 1 kerstdag!). k werd wakker gemaakt door mike en cyndi (gastouders), ze kwamen even vertellen dat de kerstman langs was geweest en dat ie ook wat voor mij had mee gebracht. en niet zo n beetje ook:P k had een superleuke jas gekregen, allemaal sieraden, luchtjes, victoria secret ondergoed (hebben we dat trouwens ook in nederland?), heerlijke luchtjes, geld en nog veel meer. die dag gewoon gezellig met het hele gezin veel gegeten, films gekeken en nog meer gegeten. Volgende dag gingen we naar de Mikes zus om daar kerst te vieren met zijn helft van de family. Was ook helemaal leuk, die familie spoort echt niet:P maarja, ook daar weer lekker veel gegeten en films gekeken en alles. Die week daarna was het dan oud en nieuw. hoe belangrijk en groot dat in Nederland is, zo onbelangrijk is dat hier in the US, naja tenminste hier in Medicine Lodge. Op de dag zelf wist bijna niemand nog wat ze die avond zouden gaan doen en vuurwerk was er ook niet. Zelf was ik naar een feestje bij iemand thuis geweest, maar daar ga ik maar even niet te veel op in:P..

Twee dagen daarna moesten we weer afscheid nemen van Jake, want die moest weer terug naar de Navy.. Was wel gek, hij was hier maar voor twee weken maar was toch al helemaal een beetje gehecht aan m geraakt, end an is het toch wel raar om te bedenken dat ik hem waarschijnlijk nooit meer zie. maarja daar moet ik maar aan gaan wennen.

en 4 januari begon school dan weer. heb nu me rooster beetje verandert en heb nu geen scheikunde meer:) heb nu 2 uur kunst dus kan even met talent gaan ontwikkelen daar:P..

Het had hier trouwens ook gesneeuwd! eindelijk :) was vorige week maandag, en we kregen gelijk sneeuwvrij, was wel even lekker. Heerlijk gesleed die dag en in de hottub gezeten :)

Verder was er afgelopen week een man bij ons op school, was een 'motivational speaker'. Een motivational speaker is zeg maar iemand die komt praten om iets duidelijk te maken. Dit keer was het about keuzes maken. Was best wel vet om zijn verhaal te horen. Zelf zat ie in een rolstoel, maar hij had wel even de hele wereld over gereisd, ge skydivet, ge bungeejumped, heel veel bekende mensen ontmoet (dalai lama, mohammed ali, michael jordan, en veel meer) naja ieder geval, t was allemaal heel inspirerend en nou heb ik ook weer wat dingen aan mijn lijst toegevoegd die ik nog wil gaan doen (wereld over reizen, skydiven!!) :)

k ben er nou eindelijk ook achter wat ik volgend jaar wil gaan doen voor opleiding, dat is Toerisme. waarschijnlijk moet ik daarvoor wel naar Breda dus dan ben ik weer ver weg, maar is iedergeval beter dan aan de andere kant van de wereld:)

t is nu alweer eind januari, over 5 maanden kom k alweer terug. naja misschien wat later want misschien blijf ik tot 8 juli, zodat ik er op 4 juli nog kan zijn, want dat schijnt hier een heel groot feest te zijn.
maar de tijd gaat wel echt heel erg snel. eerst was ik nog best wel aan het aftellen totdat ik weer terug zou zijn maar nu kijk ik steeds meer op tegen het weggaan hier. Tuurlijk vind k het wel leuk om iedereen weer te zien want ik mis jullie wel erg, maar die mensen hier zie ik waarschijnlijk niet zo vaak meer. maarja dat zie ik dan wel weer. heb het nu in iedergeval nog echt heel erg naar me zin.

over 2 maandjes, in Spring Break, gaan we met de familie en vrienden naar Crested Bute, Colorado om te gaan snowboarden/skieen in de Rocky mountains :) heb daar ook echt super veel zin in!
Hoop alleen wel heel erg dat Ali meekan want die heeft gisteren te horen gekregen dat ze een operatie aan dr knie moet volgende week. hoop dat dat allemaal goed komt..

Verder is er weer een feest over 2 weken, dat is Sadie Hawkins, en bij dit feest moeten de meiden de jongens vragen voor een date:
en in april is Prom pas, maar heel veel meiden zijn hier nu al bezig met hun jurk voor Prom, veel meiden besteden gewoon 400 dollar voor n jurk die ze maar 1 keer dragen! echt achterlijk maar zijn wel hele mooie jurken. ik ga er denk gewoon maar eentje lenen van iemand:P..

Basketball gaat trouwens ook nog steeds helemaal goed, wordt steeds beter!:P Tot nu toe winnen we alles met ons team, maar nu Ali niet meer kan spelen weet k niet helemaal zeker wat er gaat gebeuren.
Eeen paar weken geleden was er trouwens een Cheerleader van het andere team, en zij was ook een uitwisselingsstudent van Nederland, was echt zo toevallig! kende dr niet want ze is hier met een andere organisatie maar we hebben wel even lekker bijgebabbelt in het nederlands, was wel heel gek we zeiden steeds allebei engelse woorden tussendoor:P k droom nou ook al in het engels!

basketballseizoen is alweer bijna over, k denk nog een maand of 6 weken, en dan ga k daarna softball spelen en hardlopen.Moet natuurlijk wel een beetje fit te blijven:P

Ohh maar ik moet nu weer gaan, volgens mij gaan we ergens heen!
schrijf binnenkort wel weer verder!:)

Heeeeele dikke kus!!!


xxxxxxxx Lou

  • 23 Januari 2011 - 13:29

    Omaatje:

    Ik heb nu al je reisverslagen gelezen op de computer.wat maak jij veel leuke dingen mee, ik ben best jaloers hoor! Maar mis je wel erg hoor! T gaat nu wel snel maar geniet nog van alles lieverd! Knap hè oma op de computer? Zelf gedaan hi hi ! Veel liefs en kusjes van oma

  • 23 Januari 2011 - 13:35

    Carool:

    Lekker weer Ff je verhaal gelezen. Ben weer helemaal bij metwat je allemaalmeemaakt! Heel veel gaafs! Zou wel even om t hoekje willen kijken bij je.en natuurlijk is t 4juli groot feest dan is je tantu jarig hi hi. Ben zelf ook ooit op 4juli in USA geweest is echt een groot feest, maar je hebt zo te horen elke week feest daar! Dan is t hier maar saai hoor! Nou dikke x carool

  • 23 Januari 2011 - 17:46

    Tante T.:

    Ik zie dat je inderdaad al aan het "veramerikanen" bent. Je droomt in het Engels, praat NL met Engelse woorden en misschien heb je dat niet door, maar je schrijft nu ook al NL en Engels door elkaar (about keuzes). Ik moest daar wel om lachen en eerlijk gezegd herken ik het ook een beetje. Wie weet pak je later vanuit Breda misschien wel een zachte g op.

  • 23 Januari 2011 - 18:21

    Ilse:

    Super leuk verhaal weer Lou! Wat leuk dat je toerisme (misschien) gaat doen! Volgens mij kan je dat ook in rotterdam & utrecht doen. Stukje dichterbij! En we gaan snel weer even skypen want we moeten weer even bij beppen hihi! & wel jammer ik ga in augustes naar Kos anders konden we samen wel met de meiden natuurlijk uit!

    Maaaar ik heb je nu al gekrabbeld, en heer weer een berichtje gestuurd dus we spreken elkaar snel + je moet nog 1x je adres geven.

    Een hele dikke kus!

  • 23 Januari 2011 - 19:09

    Maureen:

    leuk je verhaal weer te lezen Loudepou!
    Net wat je tante Carool zegt, zou wel even om een hoekje willen gluren haha.
    Geniet er nog maar lekker van meissie, time flies!
    En dankzij internet kan je gelukkig gewoon contact houden met iedereen, dus óók met die fam. als je weer terug bent in het saaie Holland.
    dikke kus xxxxxMaureen

  • 24 Januari 2011 - 14:17

    Maximeeeee:

    Lou!

    is dat de opleiding in breda waar je ook hotelschool kon doen? volgens mij doet romeetje dat nu, die toerisme ;)

    ik mis je!
    en wat een super gezellig verhaaltje weer! als je 8 juli terug komt kan je helaas niet bij mijn diploma uitreiking zijn! maar ach dat vieren we gewoon 3dubbel zo dik als je weer terug bent! hihi :) je MOET gewoon 4 juli meemaken! :D

    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Januari 2011 - 11:10

    Yolanda:

    Wow, wat heb je het leuk en ook nog heel veel leuks om naar uit te kijken.
    4 juli 1980 was ik zelf in de VS, in Dallas Texas, wat een feest. Nu 30 jaar later is het natuurlijk nog veel leuker. Toerisme, echt een goeie keuze, misschien dat je Xiem ook nog lekker kan maken. Vorig jaar riep ik al toerisme. Lieverd, nog heel veel plezier en blijven schrijven he.
    Big hug, Yolan

  • 26 Februari 2011 - 12:51

    Uncle Rob:

    hi Mary Lou , we'd lost your waarbenjenu-adress but your father gave it yesterday at Maureens birthdayparty. it's s nearly March so time for an update ? ! Every thing allright in the Usa ? found your new american boyfriend allready ? It would be nice to hear from you.. greetings uncle Rob and Foka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Medicine Lodge

The USA

11 maanden High School in The US of A!!

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2014

Beter laat dan nooit, eerste verhaaltje vanuit Oz

06 April 2011

aankomsttijd

05 April 2011

March Madness

28 Februari 2011

Howdy!!

22 Januari 2011

2011

Actief sinds 02 Maart 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 14972

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2010 - 28 Juni 2011

The USA

Landen bezocht: