March Madness - Reisverslag uit Medicine Lodge, Verenigde Staten van mariloubinkhorst - WaarBenJij.nu March Madness - Reisverslag uit Medicine Lodge, Verenigde Staten van mariloubinkhorst - WaarBenJij.nu

March Madness

Door: mariloubinkhorst

Blijf op de hoogte en volg

05 April 2011 | Verenigde Staten, Medicine Lodge

Holaaa!

Hier weer ff een korte update van mijn o zo spannende leventje in the states.
Eigenlijk heb ik er niet zo heel veel tijd meer voor om deze blog bij te houden want ben nu echt druk met genieten van me laatste paar maandjes hier. maar k probeer er nog wel een paar te schrijven.


Drie weken geleden was het springbreak en ging ik op weg naar Colorado om te snowboarden. Ik ging met Julie, Max en nog 17 andere mensen van school. Na een lange rit in de auto (10 uur!!) even bij de liquor shop gestopt om in te slaan voor de week en toen waren we eindelijk aangekomen.
Het is wel even anders dan als je naar zwitserland of oostenrijk ofzo gaat voor wintersport, want overal hier waar je keek zag je hoge bergen en rivieren, net uit de films, was echt heel mooi.
De volgende dag gingen we dan sochtends vroeg de berg op. En wat een mooi uitzicht was daar! Overal waar je keek supermooie bergen (en al die snowboarders en leraren zagen dr ook zeker niet slecht uit!:))

Eerst was k nog een beetje zenuwachtig met snowboarden want ik had hiervoor pas 1 keer eerder gesnowboard en dat was ook alweer een tijdje geleden. Dus na eindelijk uit de lift zijn gekomen (gevallen eigenlijk, de lift moest natuurlijk weer voor mij stil gezet worden:P) gingen we van de blauwe piste af. We waren ook met wat mensen die nog nooit geskied hadden dus die namen hun tijd, en dat duurde mij eigenlijk wat te lang. dus die keer daarna ging ik met de wat gevorderde skiers mee, bleek dus dat ze de zwarte pistes af gingen. Ik met met ze mee gegaan, ook al scheet ik in me broek, maar was weer heel beneden gekomen :)
De volgende dagen ging ik dus met alle skiers van de zwarte pistes af, t was daar echt een heel groot gebied dus we waren elke keer weer ergens anders.
Was echt een van de beste weken tot nu toe, springbreak is dan ook een van de betere weken hier in the US.


Een week voor springbreak was ook het softball en baseball eindelijk begonnen. Heb echt helemaal mijn sport gevonden, t is lekker buiten en vind het helemaal leuk om te doen. Alleen een beetje jammer dat ik niet mee kan doen in de wedstrijden omdat ik al geslaagd ben vorig jaar.. Maarja moet toch iets doen om me een beetje in vorm te houden.
Afgelopen week hadden we de eerste twee wedstrijden en natuurlijk hadden we die gewonnen!
vorig jaar was Medicine Lodge ook staatskampioen geworden, hoop dat we dat dit jaar ook weer gaan halen!

Vorige week dinsdag waren we ook nog naar een echt NCAA basketballwedstrijd geweest, was heel vet om een keer mee te maken. alleen lijkt het allemaal op tv echt een stuk groter dan in het echt, alleen die basketballers zelf waren wel echt enorm!! Was wel vet om een keer mee te maken! Maart is ook de maand van basketball en had dan ook niks anders dan basketball gezien op tv :P ze noemde het daarom ook March Madness, omdat basketball zo belangrijk is in die maand.

Het weer is nog steeds iets waar ik aan moet wennen hier in Kansas. Zo was het afgelopen zondag gewoon bijna 40 graden en lag ik heerlijk op het dak te zonnen, en de volgende dag was het dan 20 graden. Vandaag is het weer 25 graden en als het goedis blijft het van nu af aan alleen maar warmer worden, dus daar hoop ik maar op.

Afgelopen weekend had ik niet zo heel veel gedaan, was naar de film The Red Riding Hood geweeest, was wel een hele goeie film! en daarna hadden we heerlijk chinees gegeten. is het trouwens bij elke chinees zo dat als je groente soep besteld, je gewoon heet water krijgt met hele broccolies en wortels erin? vond het beetje apart:P


En dan is aanstaandse vrijdag eindelijk Prom!!!
Had voordat ik hier was natuurlijk op tv wel gezien dat het al een big deal was, maar nu ik het hier allemaal mee maak besef ik pas hoe belangrijk en wat een gedoe het allemaal is. Alle jurken die die meiden kopen zijn rond de 400 dollar! Dus ik heb er maar eentje geleend, ga geen 400 dollar betalen voor iets wat je maar 1 avondje draagt :P Het thema van prom is Las Vegas nights, en je weet, What happens in Vegas, Stays in Vegas ;)
We gaan erheen met een hele vette car, weet niet precies wat het is maar is echt een hele ouderwetse, echt heel gaaf! K zal wel even wat fotos maken drvan zaterdag! maar heb er iedergeval echt heel veel zin in! en prom is om 11.30 afgelopen en daarna is er dan 'after prom' eigenlijk een ander feest gelijk na prom, en dat schijnt to 6 uur in de ochtend te duren, ben benieuwd..


Vandaag is het nog maar 2 maanden, 3 weken en 2 dagen totdat ik weer in Nederland ben. Het gaat me nu eigenlijk veelste snel. Ik heb het zo naar me zin hier, heb hier denk echt de beste tijd van me leven gehad, naja tot nu toe dan :P
Het liefst zou ik hier nog wel wat langer willen blijven maar dat kan allemaal niet.. maar omdat er zo veel gaat gebeuren zal de komende tijd vast helemaal snel gaan. Natuurlijk Juul me moeder en Rob die over 3 weekjes (!!) al langs komen, en dan over 4 en een halve week is alweer graduation ( is ook echt met die hoedjes enzo :P) en dan ben ik alweer klaar met school! en dan is het alweer half mei en ga ik voor een maandje ongeveer werken. En Jake komt ook nog voor 2 weken terug uit de Navy! dus we hebben een lekker vol huis in mei :)

Dit was het weer,, geniet nog even van de rust deze maandjes want voor je t weet ben ik er weer! en ik zal proberen binnenkort nog wat te schrijven over prom en als me familie komt enzo:)

Hele dikke kus en laat even weten hoe het allemaal gaat daar aan de andere kant van de ocean!

Tot snel!!

X Lou

  • 06 April 2011 - 01:40

    Tante T.:

    Inderdaad, geniet er nog maar met volle teugen van want voordat je weet is het al weer om. Heel veel plezier tijdens de prom en met je moeder en Julia. Natuurlijk daarna er nog wel wat erover schrijven svp.

  • 06 April 2011 - 17:24

    Maureen:

    Tot snel Loudepoutje en geniet ervan, lees net ook je aankomsttijd (gelukkig dat je nog terug wilt komen haha!!) en wat goed van je dat je die op mijn vrije ochtend hebt gepland!!!! I'll be there
    xxxMaureen

  • 07 April 2011 - 09:05

    Maxxieeee:

    Hellooo poepie!
    super gaaf echt wat je meemaakt, ben jaloers! vooral op het weer! nou hebben wij het hier in nederland ook niet veel te klagen maar het mag nog wel ietsjes warmer :) hihi!
    nou poepie! geniet van je eerste echte PROM en wat je zegt, what happens in vegas, stays in vegas hahaha, have fun meisje!
    i miss uuu! XXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Medicine Lodge

The USA

11 maanden High School in The US of A!!

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2014

Beter laat dan nooit, eerste verhaaltje vanuit Oz

06 April 2011

aankomsttijd

05 April 2011

March Madness

28 Februari 2011

Howdy!!

22 Januari 2011

2011

Actief sinds 02 Maart 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 14961

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2010 - 28 Juni 2011

The USA

Landen bezocht: