Howdy!! - Reisverslag uit Medicine Lodge, Verenigde Staten van mariloubinkhorst - WaarBenJij.nu Howdy!! - Reisverslag uit Medicine Lodge, Verenigde Staten van mariloubinkhorst - WaarBenJij.nu

Howdy!!

Door: mariloubinkhorst

28 Februari 2011 | Verenigde Staten, Medicine Lodge

Howdy!!!

Het is nou alweer bijna maart!! dr is weer veel gebeurd in de tijd dat ik niks heb geschreven.

Om te beginnen is het weer heel erg aan het veranderen. eind januari/begin februari hadden we hier veel sneeuw gehad. En als het ook maar een beetje sneeuwt hier krijgen we gelijk al een 'snowday' dus dan hoevenwe niet naar school. (is denk iets van 5 of 6 keer gebeurd) best raar want als t Nederland een beetje sneeuwt ga ik gewoon op me fietsje naar school,maarja ik vond het allemaal prima:)
en dan was het vorige week weer heel erg warm,rond de 25 graden, dus toen liep iedereen in kortebroeken en jurkjes, was wel ff lekker. maar nou is het weer koud. Ook komen de tornadoes er aan, dr waren er gister al een paar in Kansas, maar jammer genoeg nog niet in de buurt van waar ik woon dus kon er niet heen om te kijken, maar ze zeggen dat het vroege lente gaat worden wat betekent dat er veel tornadoes komen. We hebben op school nou ook tornado oefeningen, net zoals je in nederland een brandoefening hebt, best wel gek :P
heb sindsh et begin van dit jaar alleen maar 4 daagse schoolweken gehad, ene keer was het een studie dag, dan weer sneeuwvrij, helemaal lekker :)

Verder was het 3 weken geleden Super Bowl Sunday. De Superbowl is de laatste en belangrijkste Football wedstrijd van het jaar. en football is hier heel belangrijk dus dat moest groot gevierd worden, dus daar zaten we dan met ze alle bij wat vrienden thuis, met natuurlijk heel veel eten. Het leukste van de wedstrijd was eigenlijk de half time -show (black eyed peas en Usher) en de commercials :P heel veel mensen kijken de superbowl die dag voor de commercials, want er zijn allemaal nieuwe, hele grappige commercials gemaakt speciaal voor die dag. Commercials zijn hier echt heel raar trouwens, en er zijn er veel te veel! elke 5 minuten is er bijna wel weer eentje. maarja daar valt niet veel aan te doen

Die week daarna was het Sadie Hawkins feest.
Was zeg maar een soort van Valentijnsfeest, was weer helemaal leuk :)
Dat weekend hadden we een basketballtoernooi en natuurlijk hadden we gewonnen!!:)
Vanavond is trouwens de laatste basketballwedstrijd en dan gaat softball beginnen!

T weekend daarna gingen we met AFS naar Topeka, dat is de hoofdstad van Kansas. Daar zijn we naar de capital building geweest en heb ik in de gouverneur zn stoel gezeten :P daarna gingen we met ze allen ergens eten, weetniet meer hoe het heette maar was echt heerlijk, je kon zo veel eten watje maar wou en er was echt van alles, patat, nachos, hamburgers, pasta,nog veel meer en ook heerlijke toetjes en cake en alles,was echt niet goed!:P Hoorde ook van bijna elke uitwisselingsstudent dat ze 15 kilo of meer zijn aangekomen sinds ze hier zijn. Dan ben ik toch nog best trots opmezelf dat ik hetzelfde ben gebleven!:P

En afgelopen weekend ging ik schaatsen met een paar vrienden in Wichita. Ook gingen we naar de film No Strings Attached, die moet je trouwens echt gezien hebben is echt hele leuke film! en na het schaatsen gingen we heerlijk naar ons hotel (Hilton hotell!!) om daar in het zwembad en hottub te gaan. was weer een heerlijk weekend :)
het ontbijt in de hotels hier is trouwens echt gek maar wel heerlijk, zo hebben ze hier pannenkoeken, worst, wafels, donuts en allemaal dat soort dingen. Zekennen hier trouwens niet pannenkoeken met kaas enzo,dat vinden ze heel raar, dus dat ga ik vanvond denk even maken om ze te laten zien dat het heerlijk is :)

2 weken geleden had ik trouwens ook weer het nederlandse meisje gezien dat cheerleader is bij een andere school. Zij woont vlak bij mij en zij kende ook wat nederlandse meiden in Wichita dus we gaan binnekort even wat leuks doen met ze allen. :)

Ik blijf trouwens niet langer in amerika, want kostte allemaal weer veel geld enzo dus ik ga de 27e juni weg hier en dan kom ik de 28e of 29e op Schiphol in Nederland, dus hou die dag vrij!! :P

En dan eindelijk volgende week vrijdag naar Colorado om te snowboarden!! hoop dat ik hetn og een beetje kan, is alweer meer dan 2 jaar geleden!:P maar dat zien we dan wel weer:P..
Ali kan alleen nietmee :( want ze had een operatie gehad aan drknie, watwel helemaal goed was gegaan, maar ze kan niet mee.. dus nou ga ikgewoon met wat vrienden.

en over 2 maandjes komen me liefste Zusje, Mama en Rob langss!!:D voor 12 dagen blijven ze hier endan gaan we even rondtouren! kan echt niet wachten!!!!

Maarik moet er weer vandoor,zit nu op school en de bel gaat zo weer!

Geniet nog maar even van de rust want over 4 maandjes ben ik er weer!!! kan niet wachten om iedereen weer tezien!! :D

Big Huggg!!

x Lou

• 02 Maart 2011 - 11:08

Joyce:

Loutje! wat een leuk verhaal weer, het klinkt echt alsof je het helemaal naar je zin hebt daar! En weet je dat we ongeveer tegelijk weer thuis komen, ik kom namelijk de 26e thuis!

Kus

• 03 Maart 2011 - 23:41

Tante T.:

Ben het helemaal met je eens over de rare reclames. Ze zijn zelfs smakeloos met een uitzondering daar gelaten. En twijfel je soms ook of je iets mankeert (ziekte) met al die reclames voor medicijnen. In ieder geval kunnen wij geen ED hebben.......

• 10 Maart 2011 - 09:19

Yolanda:

Lieve Lou, denk nog maar niet aan naar huis gaan, anders gaat het veel te snel, nog lekker genieten. Wat doe je trouwens een ontzettend leuke dingen. Maar we zijn stiekem ook blij dat je weer terug komt hoor. We houden een plekje vrij bij de diploma uitreiking van Xiempie. Big hug!

• 03 April 2011 - 15:09

Tantu Carola:

Ha die loetje
    Je blijft maar leuke dingen doen en meemaken zeg! Wat ben jij een bofkont zeg! Maar blijf nog maar even lekker genieten hoor! Het gaat wel al heel snel richting juni zeg, voor ons fijn om jou weer te zien en te horen. Maar voor jou best wel raar om weer naar dit saaie landje terug te keren.
    Nou lief nichtje van ons, veel plezier nog en dikke knuffel.